Download MCPE Super ToolKit: OLD apk 2.0 free for Android smartphone

23 Mar
MCPE Super ToolKit: OLD

Posted by Elvin developer in Tools | March 23, 2015 | 62 Comments

Apk file size: 6.0 MB

This is a mod that provide you a easy game play! And a HackingTool!

Elvin developer part of our Tools and have average installs from 100000 to 500000. Last Update March 23, 2015. Google play rating is 74.4974. Current verison is 2.0. Actual size 6.0 MB.

Download mcpe-super-toolkit.apk 6.0 MB

62 Comments

Deva Setiawan

ITS HELPING ME!!!!! It Needs Blocklauncher to do the mod so I installed this mod and gonna Open then my minecraft JUST MODDED THANKS ELVIN!!!!

Precious Dollars

COOOOOL VERY COOL APP It helps me in my move!, but please add item id's

Austin Bricker

Best mod People stop blaming the app creator because u don't no how to download a mod when the app shows u exactly how to download it

Alexis Grissam

Awesome Best app ever I gave it 5 stars

Johnny Hernandez

Johnny This app just says stuf dont trust it

David Brutskiy

Awesome Should this work with servers?

Devon Lock

Awesome This app work great!

Daryl Sander

its OK I already figured it out I just had to be in survival mode

Chayse Poikea

Its amazing how much this app sucks. And the Oscar for the most hated developer is.... TBPM! Sorry GEARS, but people actually had Flappy Bird on there phones/tablets for more than 1.7 seconds.But hey! This jackass has stopped producing apps, so maybe you can steal the spotlight!

Bela Beroncal

Oh my G It w0rks it really w0rks love it...reallly love it

Andrei Redilosa

Loved it It works so well and one time me and my brother was in a server this mod is a great mod

Julie Kenyon

Crash It crashed my block launcher! Bad

Pokeman #1

OK I need help I don't understand I mean there's all this stuff but what all is there like if you can tell me i'll give 5 stars

Aaron Roundy

Need to update it doesn't work with version 11.0 Pointless to even download this, version 11.0 has been out for days and still no update to this it doesn't work.

Jarred Perico

It works So cool I like it thx a lot of this app thanks elvin make more app pls

Dj Pon3

Good but blocklauncher crashes I tried to make pixel art or big supper now whatever they call it and it crashed

Mitchell Waikiki

Beast mode! Took a bit but I found out how to use. It is an amazing app and everyone should download it!

Neil Alrin Trinidad

Can't work in 0.11.0 When I update so awesome

Haikal Ilman

Liked it but I can't do block printer please fix it and I will give you 5 stars

OneSikB !

I Love this I have been having a lot of problems with blocklauncher and Mods and then I found this and it had everything thank you so much.

Luis Jimenez

The Best This is the best thing I have ever installed for MCPE, it is super cool but I wish I can better understand the Block Printer

Satrio Nareswara Wrihatnolo

You took something from me... The other features are great. But most of the commands are taken from my code. Otherwise great job!

xMarc Gamingx

Nope Nothing works i make surw that i follow all the things to do but nothing happens?

Doctor Sentry

Yes, it is perfect for me to showcase! Imagine how I can showcase this mod next month, I do want you guys to be famous about this. Please make sure you keep updating it till it is A PERFECTION. Thank you.

Kevin Navarro

Awsome Awesome just awesome only just waiting for 0.11 but still AWESOME

David Newton

Best app than others This is awesome, don't listen the other people phone, because they probably don't have enough data or something, but download now!

Randy Yang

Yay Best mod pack ever I think cause it was cool

Christian McGhee

Its great It does everything it says for me

Tyrell Sandi

Best Mod Worked perfectly, love this mod. 5 stars for you.

muhammaddanies haiqal

I Like It Thank you for the mod it very using

Phuong Nguyen Nguyen

How to? How do you use the too many items

Muhammad Dafa

Update it geez 0.11 plsss this Mod looks tempting

Darude Sandstorm

Best app ever This helped me

Reneejoy Trinidad

Liked it (just copy what's in the screen) Um guys why your comments are to short its so weird

King Kong

I love it!!! Thank u very much this is one of the best app

Josh Garvia

Fu studio df they sit ssj city fu thu body ski sui su

Max Chasen

So cool man it is the best tell me more games like this do you have any more games made by you cool guy

Joseph Gutierrez

Cool but I cant figure out the block printer its to hard

Czari Apurado

Question Hey, does this work on Servers?

Dana Mae Ellorin

What the hell I don't understand I import what it says but I don't know how to use it

Megan Taylor

Plz fix it Every time I join a server it says mod will be disabled. Plz reply. Be much appreciated :)

Christian Maradiaga

Plz Its good but wen i try to get an iteam it leaves the game plz fix ill give 5 stars n ill recomened it to other mcpe players

Zuhair Azali

Good but It need block launcher but i cant use beacuse my block launcher theres no write M

Savannah Lee

I'm excited to try it Love how you showed me what it could do and that you told me that it requires block launcher thx!

FlutterShy Da Best

Helps me very well I love it but can u guys add an update

anthony smith

Cool but when I put in the item I want then the amount there is Data/Damage what is that plz help

ItsAlex

Help I like it but it does not work on online servers please help

Angie51able

Sucks It doesn't work I followed the instructions it didn't Work pls fix this...

Tristan Bell

Looks good but.. My anti virus program tells me the app is classified as malware? ? A bit worried but no one seems to have any problems

Tristan Trout

Won't work When I play it on blocklauncher it won't work it just disabled

Matthew Reynolds

Great app But how do you use the too many part like what does it do. If it told you all the functions I would give it 5 stars

Ainemaria Burrell

Confused Its sounds like a good hack but I have no idea on how to use it could I plz have help cause I really wanna hack

Osmar Salgado

Omg best app ever It helpes me a frickin lot thx

Candice Dunn

WOW WOW. ROW YOUR HORSES It does work juST GO ON BLOCKLANCHER GO ON THE TOP OF THE FIX BUTON PRESS THE One THAT SAID mcpe super toolkit PRESS ENABLE AND PRESS IMPORT PRESS THE FIRST BUTTON THAT YOU SEE AND YOUR DONE

Msp Samai678

AWESOMMEE omg I just installed this its so awesome thx sooooo much

Jeremy Overstreet

Reply to Megan Taylor Of course it will disable your mods because no one wants hackers in there servers

Alfredo Idio

Very cool!loved it U can get everything but one can u update for joining server with hacks

Cecile Durkin

This mod is rubbish. It crashed my phone AND wouldn't even work after my phone fixed itself.RUBBISH!!!!

Vengella Andres

ELVIN! this app you made is helpful dan others thank you for creating this!!!!!

Alvar Barefield

Please can you make it for 0.13.0 becuse mod scripts wont work so yeah

Harrey Nazar

Multiplayer hack It needs to get hack in multiplayer and add anti-ban hacks and i rate 5stars because im tired hacking in single player

Sugar Cohens

It. don't work >:| I don't like it at all

Leave A Comment